Informacje biznesowe : pożyczki, kredyty, finanse. > Informacje > Promocja i reklama w boksie
piątek, Grudzień 2, 2011 Categorized under Informacje

Promocja i reklama w boksie

Świat boksu fascynuje i nieco przeraża. Wprawdzie, kiedy widzie się wielkie gale boksu zawodowego, z tysiącami kibiców zasiadających na trybunach, dopingujących zawodników i czuje się tę niesamowitą atmosferę, człowiek może się zakochać w tym sporcie. Gdy widzi „Swojego” zawodnika wkraczającego dumnie na ring w towarzystwie swojego zespołu przy dźwiękach mobilizującego utworu, zazdrości mu, ponieważ wydaje się, ze bokser w tej chwili czuje się jak król świata, który raczył zaszczycić swoją obecnością ziemski padół.

Ale co czuje sam zawodnik? Ponoć nie można do niczego porównać tego uczucia, które mu towarzyszy, gdy staje na ringu. I to nawet nie chodzi o okrzyki publiczności, chodzi o sam fakt, ze się tam znalazło. Nie mówiąc już o zwycięstwie, wtedy chyba może towarzyszyć człowiekowi taka euforia, że nawet nie myśli o tym, co się właściwie wokół niego dzieje. Wiele osób dużo by dało, aby poczuć ten stan.

Tylko kto pamięta o tym, że w boksie droga do sukcesu jest długa i wyboista. Przecież biznes, jakim jest ten sport, nie zawsze jest dochodowy. Bo jak wygląda taka promocja boksu czy zawodnika? Wiadomo, na spodenkach umieszcza się logo firmy, podobizna aktualnego mistrza widnieje przy produktach danej firmy odzieżowej lub farmaceutycznej. Może on  reklamować także boks (Boxing.pl) sprzęt sportowy. Ale musi być już sławny. Bardziej przekona przecież do kupna bluzy Tomasz Adamek niż dajmy na to jakiś Przemysław Kubacki z Woli koło Pszczyny, chociaż jest najlepszy w swojej kategorii. A sponsorzy są potrzebni każdemu, szczególnie początkującym bokserom.

Coraz częściej zawodnicy, nie ci z pierwszej ligi oczywiście, podczas walk mają na plecach czy klatkach piersiowych logo swoich sponsorów. Taka promocja też jest pomysłowa.


Tagi: , ,


Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.